Sunday, July 10, 2022

Sushi Shop [Hamazushi] / 回転寿司店「はま寿司」




One of the first conveyor-belt sushi places we went to after moving to Aomori City as [Hamazushi]. It's about a five minute drive from our house. 

東京から青森市に引っ越して、最初に食べた回転寿司の店は「はま寿司」。うちから車で約5分の距離。

I don't exactly remember what each sushi was. This was probably yellowtail. Oops, I checked their menu on the Internet, I think this is fatty albacore. 

最初に行ったとき、どいう寿司ネタを注文したのはメモってないから、写真を見るとたぶんはまちだったんじゃないかな。あっ、はま寿司のメニューをネットで調べたら、これは多分ビンチョウマグロでした。


I usually start off with maguro.

普段からまぐろから行きます。


And because I love avocados, I ordered the salmon with onion and avocado. 

アボカド大好きな俺はサーモンアボカド。


I also ordered the maguro avocado.

もちろんマグロアボカドも頼みました。


Oh, and I love scallops too!

あっ、帆立も大好きです!


I think this was dish was offered for a limited time. 

このサラダは多分期間限定のものだと想います。


Recently, my wife would also order a small bowl of ramen while eating sushi. 

最近、回転寿司店を行っても妻が大体ラーメンも注文する。


I decided to try one of the meat sushi. This is roast beef with garlic sauce and horse radish. 

肉のネタも食べようと想って、注文したのはローストビーフガーリックソース山わさび。


Dessert was a chocolate chip cheesecake (I think) which was offered for a limited time. 

デザートはチョコレートチップチーズケーキ(と想いますが)、このメニューも期間限定のものでした。

And now I'm full!!

満腹!満腹!ご馳走さまでした!

No comments:

Post a Comment