Friday, May 26, 2017

Aomori City Winter Illumination 2017 / 青森市 冬イルミネーション 2017年

Our first winter of living in Aomori City. Which means this is our first time checking out the winter illumination near Aomori Station. It may not be as large and elaborate as many places in Tokyo but it still has its own charm.

青森市民で初の冬を過ごす。そして、今年初の冬イルミネーションを見に行きました。東京ほど派手ではないですが、結構チャーミングと思いました。






Many of these snow lamps were made by children.

だるまランプは街の子供たちとか作ってました。














Very cool snow lamps.

結構お洒落だね。


Wish Candle Corner / WISH キャンダルコーナ


Igloos / かまくら


My wife sitting inside the igloo.

かまくらの中に座ってる妻。






Igloos and the Aomori Bay Bridge at night.

かまくらと青森ベイブリッジ。








The large ship in the middle of the picture is the Hakkoda Maru where my mother-in-law works.

写真の真ん中に写ってる舟は八甲田丸。僕の義理の母の職場です。




Slide made of snow (or ice rather).

雪から作った滑り台。







And so ended our night adventure.

これで夜の冒険が終了致しました。

No comments:

Post a Comment