Monday, February 13, 2017

Nuruyu Hot Spring / 温湯温泉

I just love spontaneous road trips. We went to Saruka Shrine in Hirakawa for our first shrine visit of the year but instead of coming straight home, we went to a hot spring area called Nuruyu.

ノープランの旅は最高。初詣の為に平川にある猿賀神社に行ってました。お参りして帰るより、そのごは温湯温泉に行ってきました。




We took a bath here, at Tsuru no Mei Yu.

ここでお風呂に入りました。鶴の名湯。






There were four large Kokeshi dolls displayed out front.

温泉の前に大きなこけしが4体ありました。


I had to borrow the image from the internet to show you the interior.

上記の写真はネットで借りた。中はこういう感じ。


I just love the atmosphere of hot spring areas.

温泉郷の雰囲気が大好き。


Unfortunately, it was time to head back to Aomori City.

残念ながら、青森市に戻る時間になりました。

No comments:

Post a Comment